شرایط و قوانین

خسارت در هنگام حمل و نقل
هفت روز همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هفت روز تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.(متاسفانه بدلیل حجم خسارات فراوان از سمت شرکت پست و تیپاکس ،هفت روز به هیچ عنوان دو شرکت فوق را تایید ننموده و تنها بدلیل انتخاب مشتری کالای خریداری شده با شرکتهای فوق ارسال میشود.تنها مورد در حال حاضر و قابل اعتماد باربری و اتوبوس میباشد بدلیل ارسال سریع و 24 ساعته احتمال خسارت وارده به حداقل  میرسد.)

توجه: تحویل کالای خریداری شده ،هفت روز فقط ضمانت تحویل در استان تهران از طریق پیک را تضمین می نمایید مابقی موارد قابل تضمین نیست و ضمانت کالا تحویل درب منزل  ومحل کار خریدار به عهده هفت روز نمی باشد.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به هفت روز اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به هفت روز ارسال شود.

نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در دیجی‌کالا، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات دیجی‌کالا با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. دیجی‌کالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی دیجی‌کالا درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.